تور هلند: مصدومیت عجیب سرمربی هلند

به گزارش مجله خبری تیرول، تیم ملی فوتبال هلند در حالی فردا شب در آخرین بازی خود در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر در منطقه اروپا پذیرای نروژ است که سرمربی 70 ساله لاله های نارنجی در آستانه این بازی راهی بیمارستان شد. بر اساس گزارش نشریه انگلیسی سان، لوئی فان خال سرمربی تیم ملی هلند روز یکشنبه در راستا بازگشت به هتل تیمش به علت زمین خوردن از دوچرخه دچار مصدومیت از ناحیه لگن شده است.

تور هلند: مصدومیت عجیب سرمربی هلند

با تور هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

سرمربی پیشین منچستریونایتد پس از این اتفاق به بیمارستان منتقل شده اما پس از آنالیز های لازم تعیین شده که مشکلش خیلی جدی نیست و از بیمارستان مرخص شده است. او امروز هم با خوردوی برقی مخصوص ورزش گلف در محل تمرینات تیم ملی هلند حضور پیدا کرد تا تیمش را برای بازی حساس با نروژ آماده کند.

سخنگوی فدراسیون فوتبال هلند در این رابطه گفت: فان خال نمی تواند راه برود و در حال حاضر برای جابجایی از ویلچر استفاده می نماید. او می خواهد هر کاری که می تواند را انجام دهد تا در بازی فردا شب روی نیمکت تیم باشد.

شاگردان فان خال که در حال حاضر با 20 امتیاز صدرنشین گروه G هستند، در حالی فردا شب در شهر روتردام پذیرای نروژ هستند که ترکیه و نروژ 18 امتیازی را پشت سر خود می بینند.

منبع: فرارو
انتشار: 16 آذر 1400 بروزرسانی: 16 آذر 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1942

به "تور هلند: مصدومیت عجیب سرمربی هلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هلند: مصدومیت عجیب سرمربی هلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید