کِی کُجا ، سرویس تازه و انحصاری فلای تودی

به گزارش مجله خبری تیرول، کی کجا سرویس تازه فلای تودی است که ارزانترین بلیط های داخلی و خارجی را در بازه های زمانی مختلف نمایش می دهد. فلای تودی با هدف دسترسی آسان و سریع کاربران به بلیط هواپیما ارزان و بعلاوه امکان سفر ارزان برای همه، این محصول منحصر به فرد را در سایت تازه خود رونمایی کرد. کِی کُجا به شما می گوید چه زمانی می توانید با ارزانترین بلیط سفر کنید؟ یا همین لحظه که مشغول خواندن این متن هستید، ارزانترین نقطه دنیا برای سفر کجاست؟ عجیب به نظر می رسد؟ اما کِی کُجا محصول تازهفلای تودی این امکان را برایتان فراهم نموده است.

کِی کُجا ، سرویس تازه و انحصاری فلای تودی

مقرون به صرفهترین بلیط به هر کجا با کِی کُجا!

کِی کُجا یک موتور جستجو است که کاربرد جالبی دارد. این موتور جست و جو به شما می گوید بلیط کجا، کِی مقرون به صرفهتر است! فقط باید مبدا خود را وارد نموده و روی گزینه جستجو کلیک کنید. مقرون به صرفهترین مقاصد در لحظه به شما نشان داده می شود. شاید بتوانید با قیمتی بسیار پایین تر از همواره به بندرعباس، تبریز یا هر مقصد دیگری در ایران سفر کنید. از سمتی ممکن است بلیط مقاصدی مثل هند، روسیه یا ترکیه به شدت پایین آمده باشد، از همه هیجان انگیزتر اینکه شما فرصتی برای ماجراجویی در مقاصد ناشناخته پیدا می کنید. چطور؟

با کِی کُجا، همواره بلیط مقرون به صرفه است!

کی کجا بلیط لحظه آخری نیست که فقط وقتی به زمان پرواز نزدیک می شوید، آن را بخرید. کی کجا مقرون به صرفهترین بلیط هواپیما را در بازه های زمانی طولانی تر به شما نمایش می دهد. بنابراین با این سرویس خاص، همواره بلیط مقرون به صرفه در دسترس است.

اگر همین لحظه یا حتی ماه آینده فرصتی برای سفر به یکی از شهرهای کمتر شناخته شده یونان را داشته باشید، آیا حاضرید این فرصت را امتحان کنید؟ شاید بتوانید هفته آینده به یکی از شهرهای کمتر دیده شده ایران سفری مقرون به صرفه داشته باشید. خرید بلیط زاهدان، آبادان، اردبیل یا حتی بلیط مقرون به صرفه قشم! آیا این چالش را می پذیرید؟

از آنجا که کِی کجا در لحظه مقرون به صرفهترین مقاصد جهان را با توجه به مبداتان به شما نشان می دهد، ممکن است بتوانید به مقاصدی سفر کنید که تابه حال حتی نامشان را هم نشنیده اید، یا هرگز فکر نمی کردید بلیط آنها تا این حد مقرون به صرفه باشد. اگر دوست دارید سفر به ناشناخته ها را تجربه کنید، استفاده از کی کجا برترین گزینه است، چرا که علاوه بر معرفی مقاصد تازه، مقرون به صرفهترین زمان ممکن برای سفر را به شما نشان می دهد.

حتما تا اینجا کار سوال های زیادی در ذهنتان به وجود آمده است. چطور باید از کی کجا استفاده کنیم؟ آیا کی کجا مقاصد را فقط برای تاریخ خاصی نشان می دهد؟ در ادامه به تمام سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

چگونه از کِی کُجا استفاده کنیم؟

به راحتی آب خوردن! کار کردن با این گزینه ساده تر از تصور شماست. برای استفاده از کی کجا ابتدا اپلیکیشن خبرنگاران را دانلود نموده و روی گزینه کی کجا کلیک کنید. شما برای استفاده از کی کجا چند راه پیش رو دارید:

راه اول: می توانید مبدا خود را شهر یا حتی کشور انتخاب کنید. برای مثال در صورتی که شهر شما دارای فرودگاه بین المللی نیست، می توانید کشور ایران را به عنوان مبدا برگزینید. در این صورت کی کجا به شما می گوید که مقرون به صرفهترین بلیط هواپیما را چه زمانی و از چه مبدایی به کجا پیدا کنید.

با انتخاب مبدا، روی گزینه جستجو کلیک نموده تا فهرست بلند بالایی از مقرون به صرفه ترین مقاصد به شما نشان داده می شود. شما نیازی به ورود مقصد و تاریخ ندارید! کی کجا از میان میلیون ها بلیط جست وجو نموده و مقرون به صرفهترین بلیط داخلی و خارجی را به شما نمایش می دهد.

راه دوم: شاید تاریخ خاصی برای سفر مدنظرتان باشد. برای مثال بخواهید هفته آینده یا دو ماه دیگر به سفر بروید. در این صورت می توانید تاریخ سفر را هم انتخاب کنید. با انتخاب کردن تاریخ سفر، فهرستی از مقرون به صرفهترین مقاصد در تاریخ مدنظر شما نمایش داده می شود. حتی تصور این گزینه هم هیجان انگیز است: حالا گزینه ای هست که به شما بگوید، فردا، هفته آینده یا ماه بعدی بلیط کدام نقطه جهان از همه مقرون به صرفه تر است و به کدام مقاصد می توانید سفر کنید!

راه سوم: شما نه در پی سفر به مقاصد نشناخته هستید نه سفر مقرون به صرفهقیمت به یک نقطه تازه! نه حتی مقاصد مقرون به صرفه. شما فقط و فقط می خواهید به مسکو بروید! شاید مقصد خاص شما پاریس، استانبول، دبی، هند یا حتی جزیره هرمز باشد. در این صورت باز هم کی کجا برترین گزینه است. فقط باید مبدا و مقصدتان را تعیین کنید. کی کجا مقرون به صرفهترین زمان سفر به این مقصد را به شما نشان می دهد. این موتور جستجو تمامی ایرلاین ها و فرودگاه های مقصد را می شود. ممکن است یکی از بلیط های پاریس برای هفته آینده یا دو ماه دیگر به شکل باورنکردنی مقرون به صرفه باشد. شاید بتوانید اوایل پاییز با یک بلیط مقرون به صرفه بندرعباس بروید.

چرا کِی کُجا؟

محصول کِی کجا به شما یاری می نماید، بیشتر از همواره سفر کنید. خبرنگاران با معرفی این سرویس در حقیقت میخواهد تا انگیزه ای برای ماجراجویی بیشتر، سفر مقرون به صرفهتر و بعلاوه معرفی مقاصد کمتر شناخته شده در کاربران ایجاد کند. فلای تودی با شعار سفر در کلاس جهانی یاری می نماید تا همه فرصت سفر رفتن داشته باشند. کاربران ایرانی باید به هر نقطه ای از جهان دسترسی داشته باشند، به همین علت است که فلای تودی در کنار امکان رزرو هتل در ایران و سرتاسر جهان، خدمات ویزا و خرید بلیط هواپیما و خرید بلیط قطار، سرویس کی کجا را نیز به محصولات خود اضافه نموده است.

کی کجا به شما می گوید، کِی، کجا بروید، مقرون به صرفهتر است!

منبع: فلای تودی
انتشار: 1 آبان 1402 بروزرسانی: 1 آبان 1402 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 2356

به "کِی کُجا ، سرویس تازه و انحصاری فلای تودی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کِی کُجا ، سرویس تازه و انحصاری فلای تودی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید