10 نفر از زیباترین زنان دنیا در سال 2023

به گزارش مجله خبری تیرول، همه دوست دارند با چشمان خود از تماشا چیزهای زیبا لذت ببرند. تعریف زیبایی با گذشت زمان در حال تغییر است. زیبایی صورت زیباترین خلقت خداوند است. همانطور که ما در اطراف خود با فناوری های مختلف علمی در حال تکامل هستیم، به راحتی می توانیم چهره ای مناسب با زیبایی را با تکنیک ساده ای که به نام نسبت طلایی شناخته می گردد، تشخیص دهیم. نسبت طلایی که با نام فی نیز شناخته می گردد، یک الگوریتم ریاضی است که به وسیله آن می توانیم به راحتی زیبایی شناسی چهره یک فرد را بفهمیم.

10 نفر از زیباترین زنان دنیا در سال 2023

به گفته نویسنده H.G Wells، تعریف زیبایی به عنوان زیبایی گفته می گردد که قلبش زیباترین است. جمله نقل شده به وسیله او این است که زیبایی در قلب بیننده است. زنان به علت زیبایی برجسته شان تحسین برانگیزترین موجودات هستند.

زیباترین زنان دنیا چه مشخصاتی باید داشته باشند؟

زنان زیبا هم با فکر و هم با روحشان زیبا هستند، در رشته خود پیروز و غیرقابل توقف هستند. آنها هر روز به سختی کار می نمایند تا برترین شوند، نه تنها ظاهر خوبی دارند بلکه با استعداد، متواضع، باهوش و فردی سخت کوش هستند.

استانداردهای زیبایی در هر نقطه از دنیا با یکدیگر فرق دارد. بعلاوه زیبایی بسیار فکری است. ممکن است شخصی برای کسی مجذوب کننده باشد، اما در عین حال ممکن است شخص دیگری او را مجذوب کننده نداند. اکنون وقتی از زنان زیبا صحبت می کنیم، به افراد مشهور مشهور کشورهای مختلف فکر می کنیم.

اما در عصر امروز، بسیاری از زنان، صرف نظر از مشهور بودن یا نبودن، جراحی پلاستیک را برای استتار آنچه که فکر می نمایند در بدنشان ناقص است، انتخاب می نمایند. آنها ویژگی های صورت یا بدن خود را افزایش می دهند، پوست آنها را تیره یا روشن می نمایند و غیره. سلبریتی ها عمدتاً در خصوص آن ابهام دارند و به سختی انجام آنها را قبول می نمایند.

زیبایی یک مفهوم فکری است که تحت تأثیر ترجیحات فرهنگی، اجتماعی و شخصی است. با این حال، بعضی از عوامل رایجی که اغلب در رتبه بندی زیباترین زنان دنیا مورد توجه قرار می گیرند عبارتند از تقارن چهره، مجذوب کنندهیت فیزیکی، ظرافت، کاریزما و استعداد.

توجه به این نکته مهم است که زیبایی فراتر از ظاهر فیزیکی است و عوامل دیگری مانند هوش، مهربانی، اعتماد به نفس و شخصیت را شامل می گردد. بنابراین، لیستی از زیباترین زنان دنیا نباید صرفاً بر اساس ویژگی های ظاهری باشد.

لوکس تهران با آنالیز اسامی منتشر شده لیست 10 نفره زن زیبای دنیا معرفی می نماید. بدون ترتیب خاصی، این زنان عبارتند از:

بیشتر بخوانید: لیست 10 زن زیباروی مسلمان در سال 2020 به انتخاب FillGap

  1. جودی کامر - Jodie Comer

جودی کامر

به عقیده بعضی زیباترین زن دنیا جودی کامر بازیگر سرشناس بریتانیایی است که در صدر این لیست واقع شده است. صورت او با توجه به نسبت، 94.52 درصد دقیق بود. کارهای او را می توان در فیلم هایی مانند Killing Eve، The White Princess، The Free Guy و Help مشاهده کرد.

این بازیگر که 29 سال سن دارد، افتخارات زیادی کسب نموده است. کامر در فوریه 2019 در لیست سالانه 30 زیر 30 سال فوربس به علت نهاده شدن در بین 30 فرد برتر در صنعت تفریح زیر 30 سال اروپا و لیست تاثیرگذارترین دختران سال 2018 مجله ووگ بریتانیا در ماه دسامبر نهاده شد.

  1. بلیک لایولی - Blake Lively

بلیک لایولی یک هنرپیشه آمریکایی هالیوود است که به خاطر بازی در چندین فیلم پیروز و برنامه های تلویزیونی شناخته شده است. علاوه بر این، او در طول دوران حرفه ای خود با لباس های فرش قرمز چشمگیر نیز ظاهر شده است.

  1. اسکارلت جوهانسون - Scarlett Johansson

اسکارلت جوهانسون یک هنرپیشه برجسته هالیوود است که در فیلم هایی مانند Black Widow، Lucy، Avengers-Endgame و بسیاری دیگر ظاهر شد.

  1. دیپیکا پادوکن - Deepika Padukone

دیپیکا پادوکن بازیگر هندی است که برنده چندین جایزه Filmfare است. زیبایی او میلیون ها نفر را در سراسر دنیا تحت تاثیر قرار داده است و امروزه او یکی از پردرآمدترین بازیگران زن هند است. او در هالیوود نیز بازی نموده است.

  1. آیشواریا رای - Aishwarya Rai

آیشواریا رای، هنرپیشه و خانم سابق دنیا به خاطر زیبایی و مهارت های بازیگری بدیع خود شناخته شده است. چشمان آبی غیر معمول او او را از سایر زیبایی های هندی متمایز می نماید و تقریباً همواره در لیست زیباترین زنان واقع شده است.

  1. لیلا حاتمی - Leila Hatami

لیلا حاتمی مدل و بازیگر است که در بسیاری از فیلم ها و برنامه های تلویزیونی از جمله مومیایی: مقبره امپراطور اژدها (2008)، پرواز ققنوس (2004)، مسابقه مرگ 2 (2007)، دیکتاتور (1391) حضور داشته است. , Street Fighter: Assassins Fist (2009)، گانگستر آمریکایی (2007). او بعلاوه فیلم های زیادی را در دست فراوری داشته است.او برنده دو جایزه کریستال در سال های 2012 و 2011 برای فیلم های خانه از شن و مه و جدایی شده است. لیلا با اصغر فرهادی کارگردان فیلم درباره الی ازدواج نموده است.

  1. بلا حدید - Bella Hadid

بلا حدید یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین مدل های دنیا است و علت خوبی هم دارد. زیبایی طبیعی و ویژگی های چشمگیرش او را به یکی از محبوب ترین مدل های اخیر تبدیل نموده است. او قبلاً با بعضی از بزرگ ترین نام های صنعت مد کار نموده است.

بلا حدید متولد 1996، مدلینگ را از سنین بسیار پایین آغاز کرد و به سرعت به یکی از محبوب ترین و پرتقاضاترین مدل های دنیا تبدیل شد. او با بعضی از بزرگ ترین نام ها در تجارت مد از جمله رالف لورن، مایکل کورس و آنا سویی کار نموده است. بلا حدید بعلاوه در کمپین های متعددی از جمله برای Adaptogenic ظاهر شده است.

بلا حدید در سال 2016 به وسیله Model.com به عنوان مدل سال انتخاب شد و بعلاوه جوایز و نامزدی های مختلفی را برای کار مدلینگ خود کسب نموده است.

او روی جلد چندین مجلات مد، از جمله Vogue ، Harpers Bazaar، Elle و GQ، زیبا شده است. بلا حدید علاوه بر حرفه مدلینگ، به خاطر فعالیت های بشردوستانه اش نیز معروفیت دارد. او از چندین سازمان خیریه، از جمله صندوق Malala و اتحاد دنیای لایم، که آگاهی را در خصوص بیماری لایم افزایش می دهد، حمایت نموده است.

  1. لالیسا مانوبان - Lalisa Manoban

لالیسا مانوبان که با نام هنری لیزا نیز شناخته می گردد، خواننده رپ، خواننده و رقصنده تایلندی است که به طور گسترده به عنوان یکی از زیباترین زنان دنیا شناخته می گردد. لیزا به سرعت به عنوان عضوی از گروه دخترانه BLACKPINK که در سال 2016 آغاز به کار کرد به معروفیت رسید و به سرعت به یکی از محبوب ترین گروه های کی پاپ در دنیا تبدیل شد. زیبایی خیره نماینده و حضور کاریزماتیک لیزا در صحنه بلافاصله توجه هواداران را به خود جلب کرد و او به سرعت مورد علاقه هواداران نهاده شد.

یکی از دلایلی که لیزا را یکی از زیباترین زنان دنیا می دانند، ویژگی های منحصر به فرد و چشمگیر اوست. لیزا با چشم های بادامی شکل، گونه های بلند و لب های پر چهره ای دارد که هم عجیب و هم مجذوب کننده است. فک تیز و اندام باریک او نیز به زیبایی کلی او می افزاید و ظرافت و وقار طبیعی دارد که او را از سایر مجریان متمایز می نماید.

  1. داکوتا جانسون - Dakota Johnson

داکوتا جانسون یک هنرپیشه آمریکایی است که با بازی در نقش آناستازیا استیل در فیلم اقتباسی از رمان محبوب پنجاه سایه خاکستری معروفیت گسترده ای به دست آورد. داکوتا جانسون بازیگر و مدل با استعداد آمریکایی است که با ظاهر خیره نماینده، شخصیت مجذوب کننده و مهارت های بازیگری استثنایی خود، مخاطبان را در سراسر دنیا مجذوب خود نموده است. در حالی که زیبایی فکری است، بسیاری از مردم داکوتا جانسون را یکی از زیباترین زنان دنیا می دانند.

داکوتا زیبایی منحصر به فرد و فریبنده ای دارد که هم چشمگیر و هم کم رنگ است. از ویژگی های چشمگیر او می توان به چشم های آبی نافذ، بینی باریک و لب های پر که کاملاً متناسب با صورت او است، اشاره نمود. موهای او به طور طبیعی بلوند تیره است و اغلب آن را به صورت موج دار یا مدلی براق و صاف می پوشد. داکوتا شخصیتی گرم و مجذوب کننده دارد که مردم را به سمت خود می کشاند. او به خاطر شوخ طبعی و لبخند عفونی اش معروف است، و کاریزمای طبیعی دارد که تماشای روی صفحه و بیرون را برای او لذت بخش می نماید. سبک آرام و نگرش زمینی او نیز او را برای هواداران در سراسر دنیا محبوب نموده است.

  1. شارلیز ترون - Charlize Theron

هر کسی را می توان با چشمان آبی اقیانوسی شارلیز ترون مجذوب کرد. او یک زیبایی خیره نماینده با ویژگی های فریبنده است که او را به یکی از مجذوب کننده ترین و خیره نماینده ترین زنان روی کره زمین تبدیل می نماید. با این حال، مهمتر از آن، او در زمینه کاری خود بسیار متنوع است و پتانسیل خود را به عنوان تهیه نماینده و بعلاوه بازیگر ثابت نموده است.

او بعلاوه در فیلم های متعددی مانند بلوند اتمی، مکس دیوانه: جاده خشم، هیولا و بمب ظاهر شد. برای قدردانی از عملکرد خیره نماینده خود، او بعلاوه جایزه ای، جایزه گلدن گلوب و جایزه اسکار را دریافت کرد. در حال حاضر، او به عنوان پیغام آور صلح سازمان ملل شناخته می گردد.

منبع: لوکس تهران
انتشار: 6 مرداد 1402 بروزرسانی: 6 مرداد 1402 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 2334

به "10 نفر از زیباترین زنان دنیا در سال 2023" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 نفر از زیباترین زنان دنیا در سال 2023"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید