بهترین مقاصد گردشگری دنیا در زمستان

به گزارش مجله خبری تیرول، زمستان با سرما و برف، فصلی جادویی برای سفر و گردشگری است. اگر دوست دارید زمستان را در مکان‌هایی زیبا و دیدنی بگذرانید، با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین مقاصد گردشگری دنیا در زمستان بپردازیم.

بهترین مقاصد گردشگری دنیا در زمستان

برای دریافت مشاوره و خدمات تخصصی گردشگری و سفر به سراسر دنیا با bestcanadatours.com مجری مستقیم تورهای مسافرتی و گردشگری همراه باشید.

زمستان در کانادا

کانادا یکی از بهترین مقاصد زمستانی در دنیا است. طبیعت بکر، مناظر زیبای پوشیده از برف، و فضای آرام و دوستانه این کشور، آن را به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در زمستان تبدیل کرده است.

ونکوور، ویستلر، و کبک

شهرهایی مانند ونکوور، ویستلر و کبک از زیباترین مقاصد زمستانی در کانادا هستند. می‌توانید از فعالیت‌های زمستانی مانند اسکی، اسنوبرد، اسکیت بر روی یخ، هاکی روی یخ، و سواری با سگ‌های هاسکی لذت ببرید.

شهر کبک

شهر کبک با معماری زیبا و فرهنگ غنی خود، یکی از جاذبه‌های اصلی گردشگری در کانادا در زمستان است. جشنواره‌های متعدد زمستانی نیز در این شهر برگزار می‌شود.

پارک ملی بنف

پارک ملی بنف در کوه‌های راکی نیز یکی دیگر از مقاصد دیدنی زمستانی در کانادا است. می‌توانید از آبشارهای یخ زده و دره‌های پوشیده از برف این پارک دیدن کنید.

آلاسکا

آلاسکا نیز به دلیل طبیعت بکر و زیبایش، یکی از بهترین مقاصد سفر در زمستان است.

شهر فربنکس

شهر فربنکس در آلاسکا، میزبان بسیاری از جشنواره‌ها و فعالیت‌های زمستانی است. شما می‌توانید از روشنایی‌های شمالی زیبا در آسمان این شهر لذت ببرید.

پارک ملی دنالی

پارک ملی دنالی نیز با داشتن کوه‌های پوشیده از برف، یخچال‌های طبیعی، و حیات وحش غنی، گزینه‌ای عالی برای گردشگران علاقه‌مند به طبیعت در زمستان است.

اسکی در آلپ

کشورهای آلپ مانند سوئیس، اتریش، فرانسه و ایتالیا نیز مقاصد بسیار خوبی برای اسکی و اسنوبرد در زمستان هستند.

مناطق اسکی در آلپ

مناطق اسکی معروفی مانند زرمات در سوئیس، کیتزبوئل در اتریش و وال دیزر در فرانسه در این کشورها قرار دارند که میزبان هزاران گردشگر در زمستان هستند.

لاپلند

لاپلند در شمال اروپا نیز به دلیل داشتن طبیعتی بکر و دست نخورده، یکی از بهترین مقاصد سفر در زمستان محسوب می‌شود.

شهرهای رووانیمی و اولو

شهرهایی مانند رووانیمی و اولو در لاپلند می‌توانند انتخاب‌های خوبی برای گردشگران باشند. شما می‌توانید در این شهرها از فعالیت‌هایی مانند سواری با هاسکی، شکار روشنایی شمالی و اقامت در هتل‌های یخی لذت ببرید.

ژاپن

ژاپن نیز کشوری است که زمستان‌های برفی زیبایی دارد و می‌تواند یک مقصد عالی برای سفر در زمستان باشد.

حمام‌های آب گرم

یکی از جاذبه‌های اصلی گردشگری در ژاپن، حمام‌های آب گرم این کشور است که تجربه‌ای فوق‌العاده و لذت‌بخش در زمستان است. شهرهایی مانند توکیو، کیوتو و هاکونه از مهم‌ترین مقاصد برای گرمابه‌درمانی در ژاپن هستند.

فستیوال برف ساپورو

همچنین می‌توانید در زمستان از فستیوال معروف برف ساپورو در جزیره هوکایدو دیدن کنید و از ساختن تندیس‌های برف و فعالیت‌های شاد و پرجنب و جوش این فستیوال لذت ببرید.

استرالیا

با وجود اینکه استرالیا تابستان‌های گرمی دارد، اما نواحی مرکزی و جنوبی این کشور زمستان‌های خنک و معتدلی دارند که می‌تواند انتخاب خوبی برای سفر در زمستان باشد.

شهر ملبورن

شهر ملبورن در جنوب استرالیا یکی از بهترین مقاصد سفر در زمستان این کشور است. هوای معتدل، موزه‌ها و گالری‌های هنری، رستوران‌ها و کافه‌های زیاد از جاذبه‌های گردشگری ملبورن هستند.

سیدنی

سیدنی نیز با داشتن سواحل زیبا و هوای مطبوع در زمستان، می‌تواند گزینه‌ای عالی برای مسافرت باشد. شما می‌توانید در سیدنی از فعالیت‌هایی مثل قایق‌رانی، شنا و حتی غواصی نیز لذت ببرید.

نیوزلند

نیوزلند کشوری است که زمستان‌های ملایم و خنکی دارد و مقصدی عالی برای گردشگری در این فصل محسوب می‌شود.

منطقه اسکی کوئینزتاون

منطقه اسکی کوئینزتاون در جزیره جنوبی نیوزلند یکی از بهترین مناطق اسکی در اقیانوسیه است که می‌تواند انتخاب عالی برای علاقه‌مندان به اسکی و اسنوبرد باشد.

غارهای آبی وایتومو

همچنین می‌توانید از غارهای آبی زیبای وایتومو در جزیره شمالی نیوزلند دیدن کنید که یکی از جاذبه‌های طبیعی این کشور به‌شمار می‌رود.

نتیجه‌گیری

در مجموع، زمستان فرصتی عالی برای سفر به مقاصد زیبا و دور از شلوغی‌های فصل گردشگری است. کشورهایی مانند کانادا، آلاسکا، کشورهای آلپ، لاپلند، ژاپن، استرالیا و نیوزلند می‌توانند انتخاب‌های عالی برای سفر در زمستان باشند. پس کوله‌پشتی خود را بردارید و از سرما و زیبایی‌های زمستان در این مقاصد دیدنی لذت ببرید.

انتشار: 18 مهر 1402 بروزرسانی: 23 مهر 1402 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 240

به "بهترین مقاصد گردشگری دنیا در زمستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مقاصد گردشگری دنیا در زمستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید