تور سریلانکا ارزان: معرفی مراکز خرید کلمبو - سریلانکا

به گزارش مجله خبری تیرول، خرید کردن ازجمله ابتدایی ترین نیازهای بشری است که در هر لحظه و در هر مکانی احساس می گردد. پس باید این نکته را باور کرد که در تمام کشورهای دنیا مراکز عرضه اقلام گوناگون به شکل های مختلفی وجود دارد؛ اما زمانی که صحبت از شهرهای توریستی وسط بیاید، باید انتظار فروشگاه های لوکس و متفاوت را داشت. حتی اگر آن مکان شهر کلمبو سریلانکا باشد!

تور سریلانکا ارزان: معرفی مراکز خرید کلمبو - سریلانکا

از سفر با تور سریلانکا ارزان به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا سریلانکا دیدن کنید.

هرکجا که گردشگران پا بگذارند، نیازها برتری می یابد و ایجاد مکان های جهانگرد پذیر از اهم واجبات است. خرید جز یکی از مهم ترین برنامه های سفر است.

شهر کلمبو هم جز شهرهای جهانگرد پذیر آسیا است که با توجه به این حجم از مسافر امکان خرید و تهیه اقلام سنتی کشور خود را فراهم آورده است.

مراکز خرید کلمبو

در ادامه با مهم ترین مراکز خرید کلمبو که در تور سریلانکا می توان از آن ها خرید کرد آشنا می شویم.

مرکز خرید Crescat Boulevard

بلوار کرست مرکزی خریدی سه طبقه در شهر کلمبو است که در یکی از خیابان های شلوغ این شهر واقع شده است. طیف گسترده ای از اجناس شامل کفش، لباس و … با قیمت های مناسب در بلوار کرست به فروش می رسد. طبقه سوم دارای یک کافه، چندین فروشگاه کفش، فروشگاه لباس و فروشگاه فروش محصولات اسپا می باشد. در طبقه دوم وسایل ورزشی و لباس های مجلسی به فروش می رسند. طبقه اول بلوار کرست هم به رستورانی شیک با غذاهای لذیذ سریلانکایی، هایپر مارکت و مغازه های پوشاک اختصاص دارد. گردشگرانی که در پی خرید سوغاتی با قیمت مناسب هستند می توانند اجناس مورد نظرشان را در بلوار کرست پیدا نمایند.

آدرس:00300 89, Galle Road, Colombo 3, Colombo,

ساعت کاری: تمام روزهای هفته از ساعت 10 صبح تا 10 شب

مرکز خرید Kandy City Centre

کندی از مدرن ترین مراکز خرید در شهر کلمبو است. این مجتمع، فضایی عظیم با معماری خلاقانه دارد و علاوه بر مرکز خرید به اسم یکی از جاذبه های شهر کلمبو هم شناخته می گردد. سیستم تهویه مطبوع، آسانسور و پله برقی از امکانات مرکز خرید کندی هستند.

بیشتر فروشگاه های این مرکز خرید را برندهای معتبر جهانی مانندAditi, Embark, Cotton Collection, Kelly Felder Giordano و Nike تشکیل می دهند. بعلاوه برندهای معروف ساعت و عطر را هم در سیتی سنتر کندی می توان دید.

در طبقه بالای سیتی سنتر کندی یک رستوران لوکس و مجهز وجود دارد که انواع غذاهای سریلانکایی و بین المللی را با برترین کیفیت سرو می نماید. میهمانان این رستوران می توانند در حین سرو غذا از منظره زیبای دریاچه شهر کلمبو لذت ببرند.

آدرس: 5, Dalada Veediya, Kandy, 20000

ساعت کاری: شنبه تا آدینه از ساعت 10 صبح تا 11 شب

مرکز خرید Arcade Indepence Square

Arcade Indepence Square مجموعه ای از ساختمان های عظیم قدیمی است که به یکی از معروف ترین مراکز خرید کلمبو تبدیل شده و در حال حاضر میزبان بسیاری از فروشگاه های معروف این شهر می باشد. در مرکز خرید آرکادی همه چیز از اجناس برند گرفته تا پوشاک مرغوب با کیفیت عالی را می توان پیدا کرد.

از دیگر جذابیت های آرکادی رستوران و کافه هایی هستند که در فضای باز مجموعه قرار دارند. در این رستوران ها انواع غذاهای چینی، هندی، تایلندی و ژاپنی سرو می شوند. گردشگران می توانند بعد از گشت وگذار در فروشگاه ها و داشتن یک خرید عالی یکی از رستوران ها را انتخاب نموده و غذای مورد علاقه شان را سرو نمایند.

آدرس: Arcade Independence Square , 30, Independence Square, Colombo 7

ساعت کاری: شنبه تا آدینه از 10 صبح تا 11 شب

.

مرکز خرید Dutch Hospitsl Shopping Precunct

ساختمان این مرکز خرید در زمان استعمار هلندی ها ساخته شده است و در حال حاضر به یکی از محبوب ترین مراکز خرید کلمبو تبدیل شده که رستوران و کافه را هم در خود دارد. مجتمع Dutch Hospitsl Shopping Precunct با رنگ سفید رنگ آمیزی شده و فضایی محبت آمیز دارد.

دوچ هاسپیتال یک مجتمع عظیم است که در آن می توان اجناسی مانند، پوشاک، کفش و زیورآلات دست ساز را با قیمت های مناسب خریداری کرد. بعلاوه کافه های آن برترین مکان برای استراحت و نوشیدن قهوه با کیک هستند. رستوران های دوچ هاسپیتال هم با غذاهای محلی آماده اند تا از گردشگران پذیرایی نمایند.

آدرس: Hospital St, Colombo 00100, Sri Lanka

ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا 10 شب

مرکز خرید Laksala

Laksala از عظیمترین مراکز خرید کلمبو است که در سراسر سریلانکا شعبه دارد. این مرکز خرید به طور اختصاصی به صنایع دستی اختصاص دارد. بیشتر محصولات Laksala ساخته دست هنرمندان سریلانکایی هستند. ظروف برنجی، نقره ای، صنایع دستی چوبی، مجسمه های ساخته شده از شاخ بوفالو و محصولاتی که با پوسته نارگیل درست شده اند از سوغاتی هایی هستند که در این فروشگاه عظیم به فروش می رسند.

آدرس: 215 Bauddhaloka Mawatha, Colombo 00700, Sri Lanka

ساعت کاری: تمام روزهای هفته به جز یکشنبه از ساعت 9 صبح تا 9 شب

جهت رزرو تور سریلانکا با همکاران واحد فروش در آژانس هواپیمایی خبرنگاران تماس بگیرید.

با کندی، دیدنی ترین شهر سریلانکا آشنا شوید

8 شب و 9 روز خارق العاده و مهیج در سریلانکا

نکات مهم برای سفرهای نوروز 1400 در دروه کرونا

راهنمای حمل و نقل عمومی در سریلانکا

5 علت برای سفر به سریلانکا

افتخارات آژانس هواپیمایی خبرنگاران

چه ایرلاین هایی از تهران به کانادا پرواز دارند؟

با 10 غذای محبوب در ژاپن آشنا شوید

حمل کدام وسایل در پرواز ممنوع است؟

10 هتل لوکس ایران که باید در آنها اقامت کرد

منبع: ستاره ونک
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1847

به "تور سریلانکا ارزان: معرفی مراکز خرید کلمبو - سریلانکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور سریلانکا ارزان: معرفی مراکز خرید کلمبو - سریلانکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید