بزرگ ترین آیفون دنیا با ارتفاع 2 متر ساخته شد!، عکس

به گزارش مجله خبری تیرول، دیجیاتو نوشت: بزرگ ترین آیفون دنیا عملکردی مشابه یک آیفون معمولی دارد و می توانید کارهای مختلفی با آن انجام دهید.

بزرگ ترین آیفون دنیا با ارتفاع 2 متر ساخته شد!، عکس

متیو بیم (Matthew Beem) ازجمله کانال های سرگرم کننده یوتوب است که بیندگان خود را با محتواهای مختلفی سرگرم می نماید. او در یکی از ویدیوهای نو خود با عنوان بزرگ ترین آیفون دنیا را ساختم از نسخه بسیار بزرگ گوشی اپل رونمایی نموده است که حدود 2 متر ارتفاع دارد و البته می توان با آن کار کرد.

البته همان طور که بیم در ویدیوی خود شرح می دهد، این دستگاه یک آیفون واقعی نیست، بلکه از ترکیب چندین دستگاه مختلف ساخته شده است. نمایشگر آن از پنل های لمسی ساخته شده که برای تلویزیون ها مورد استفاده قرار می گیرد. سپس این تلویزیون به یک مک مینی متصل است که این امر به دستگاه اجازه می دهد تمام برنامه ها و عملنمودهای مشابه آیفون را در یک مقیاس بسیار بزرگ تر اجرا کند.

بااین حال، تقریباً تمام کارهایی را که از یک آیفون انتظار دارید، می توان با آن انجام داد. این یوتوبر در آزمایش دستگاه خود کارهای مختلفی مانند گرفتن عکس سلفی، تنظیم تایمر و خرید به وسیله Apple Pay را انجام می دهد. او بعلاوه بزرگ ترین آیفون دنیا را همراه با خود به اطراف شهر نیویورک می برد و از آن برای مسیریابی در پارک مرکزی نیویورک استفاده می نماید!

او درنهایت پس از پارک مرکزی نیویورک، به استودیوی مارکوس براونلی (Marques Brownlee)، یوتوبر شناخته شده و معروف حوزه فناوری می رود تا پروژه خود را به او نمایش دهد. براونلی کاملاً تحت تأثیر بزرگ ترین آیفون دنیا و عملکرد نمایشگر لمسی و دکمه های صدا و پاور آن قرار می گیرد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 4 تیر 1402 بروزرسانی: 4 تیر 1402 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 2322

به "بزرگ ترین آیفون دنیا با ارتفاع 2 متر ساخته شد!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگ ترین آیفون دنیا با ارتفاع 2 متر ساخته شد!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید